SCHILDERIJEN - HOUTEN SPEELGOED - DIVERSE KINDERARTIKELEN
Algemene (leverings)voorwaarden

Algemene (leverings)voorwaarden

Algemene (leverings)voorwaarden

Niet alleen de overheid creëert regels om de
veiligheid van uw aankoop te waarborgen. Ook wij als webwinkelier stellen u graag op de hoogte van onze voorwaarden. Indien u vragen heeft dan kunt u uiteraard via info@toysagain.nl contact met ons opnemen.

Artikel 1 – Webshop
1.1.
De webshop is ingeschreven bij de Kamer van Koophandel en draagt haar wettelijke bijdrage af aan de Belastingdienst. Op onze website kunt u ons KvK nummer en BTW nummer vinden. Tevens
vindt u daar ook onze contactgegevens.
1.2.
Wij verstrekken uw persoonsgegevens nooit aan derden. Indien wij uw persoonsgegevens aan
derden verstrekken, zullen wij altijd vooraf toestemming aan u vragen.
1.3.
Sinds 5 juni 2012 is onze webshop verplicht om vooraf toestemming aan u te vragen betreffende cookies.
1.4.
Wij zijn verplicht om bij mogelijke verdenking van misbruik of fraude, aangifte te doen bij de politie.
1.5.
Wij streven ernaar om u te allen tijde van een uitstekende service te voorzien. Wanneer u twijfels heeft over de aankoop van een product, staan wij u graag te woord.

Artikel 2 – Bedenktijd
2.1.
U hebt 14 dagen bedenktijd na de aankoop (uitgezonderd de gepersonaliseerde producten). Mocht u binnen deze termijn ontevreden zijn over de aankoop, dan kunt u het product aan ons retourneren. U betaalt alleen de verzendkosten voor het retourneren en ontvangt het door u betaalde bedrag op uw rekeningnummer retour.
2.2.
Producten die aan ons geretourneerd worden, dienen voorzien te zijn van de originele labels en verpakking.

Artikel 3 – De overeenkomst
3.1.
De overeenkomst is elektronisch tot stand gekomen, door middel van het invullen van de benodigde velden en het akkoord gaan met de algemene voorwaarden.
3.2.
U bent als klant verplicht uw betalingsverplichting aan de webwinkel na te komen. Indien u niet binnen de gestelde termijn betaalt, ontvangt u van ons een herinnering. Heeft u na 14 dagen nog steeds niet betaald, dan worden er kosten in rekening gebracht. Mocht u na verschillende aanmaningen de verschuldigde vordering nog steeds niet voldaan hebben, dan zullen wij de
incasso uit handen geven aan een incassobureau.
3.3.
Nadat u tot aankoop bent over gegaan, ontvangt u van ons een schriftelijke bevestiging per email van uw aankoop. Daarin staat het product dat u hebt gekocht en wat de kosten zijn. 
3.4.
Wij zijn aan u verplicht het product of artikel binnen 30 dagen aan u te leveren. Mocht door onvoorziene omstandigheden het artikel niet binnen deze periode leverbaar zijn, dan zullen wij u daarvan schriftelijk op de hoogte brengen. Na het verstrijken van deze 30 dagen krijgt u van
ons het eventueel al betaalde aankoopbedrag terug.
Heeft u echter van tevoren aangegeven dat een vervangend artikel
ook een optie is, dan zullen wij u een vervangend product of artikel leveren, dat zoveel mogelijk aan uw wensen voldoet. Uiteraard kunt u van tevoren aangeven dat u dat niet wilt.
3.5.
De levering van producten in het buitenland kan langer duren dan een levering in Nederland. De kosten die voor een verzending naar een adres in het buitenland in rekening worden gebracht, zijn voor u zichtbaar wanneer u tot de aankoop van het product overgaat.
Artikel 4 – De prijs
4.1.
De prijzen die op onze webshop staan vermeld, zijn altijd inclusief BTW. De verzendkosten, worden zichtbaar wanneer u het product heeft toegevoegd aan uw winkelwagen. De prijs die bij het product op de website wordt vermeld, kan niet wijzigen tijdens uw aankoop. U betaalt het bedrag dat zichtbaar is bij het product en wat tevens aan u wordt bevestigd.
4.2.
Wanneer u een product koopt tijdens een periode waarin geen actie geldt, komt u achteraf ook
niet in aanmerking voor korting.
Artikel 5 – Klachten en garantie
5.1.
Onze bezorgers doen hun uiterste best om het product onbeschadigd bij u thuis af te leveren. Mocht u toch een klacht hebben over de levering dan kunt u hierover contact met ons opnemen via ons mail adres info@toysagain.nl
5.2.
Klachten over het product zelf, dienen ook via ons mail adres aan ons gemeld te worden. Beschrijf uw klacht zo specifiek mogelijk.
5.3.
Klachten worden doorgaans binnen 14 dagen door ons afgehandeld. De afhandeling van een klacht gebeurt altijd schriftelijk. Wij willen u te allen tijde van een uitstekende service voorzien.
5.4.
Omdat het om handgemaakte producten gaat moet u er rekening mee houden dat ieder item wat door ons wordt verkocht, uniek is. Het kan dus voorkomen dat kleuren of items niet precies zijn zoals u ze had verwacht. Op elk product dat wij aan u leveren, houden wij de wettelijke garantie van 6 maanden aan. Als blijkt dat wij u geen deugdelijk product hebben geleverd, zorgen wij voor reparatie of vervanging. Dat geldt echter niet wanneer er sprake is van opzet of (on)bewuste beschadiging.

Uiteraard hopen wij van harte dat u veel plezier beleefd aan uw aankoop! Indien u nog vragen heeft, dan kunt u mailen naar info@toysagain.nl

[hfe_template id='3736']